بدھ، 19-جون،2024
( 13 ذوالحجہ 1445 )
بدھ، 19-جون،2024

EN

واٹس ایپ نے اسٹیٹس فیچر میں بڑی تبدیلی کردی

27 مئی, 2024 12:13

واٹس ایپ نے اسٹیٹس اپ ڈیٹس کیلئے طویل وائس پیغامات متعارف کرائے ہیں جس پر اب صارفین 30 سیکنڈز کے بجائے 1 منٹ کی ریکارڈنگ شیئر کرسکتے ہیں۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق واٹس ایپ اپ ڈیٹ کا مقصد اسٹیٹس اپ ڈیٹس میں متعدد مختصر ویڈیو کلپس کی ضرورت کو کم کرکے مواصلات کو ہموار کرنا ہے۔

صارفین کو نئے فیچر تک رسائی حاصل کرنے کے لئے پلے اسٹور سے ایپ کو اپ ڈیٹ کرنا ہوگا، جس سے ان کے پیغام رسانی کے تجربے میں ہموار انضمام کو یقینی بنایا جاسکے گا۔

مزید پڑھیں:واٹس ایپ پر ’اے آئی پروفائل پکچر‘ بنانے کا طریقہ متعارف

اسٹیٹس اپ ڈیٹس کے طور پر وائس پیغامات کی تیاری طویل عرصے سے جاری تھی جس میں جولائی 2022 کے مناظر بھی شامل تھے۔

آئی او ایس اور اینڈرائیڈ کے لئے واٹس ایپ کی تازہ ترین اپ ڈیٹس کے ساتھ واٹس ایپ صارفین کے لئے اسٹیٹس اپ ڈیٹس کے ذریعہ طویل وائس نوٹ ریکارڈ کرنے اور شیئر کرنے کی صلاحیت لا رہا ہے۔

واٹس ایپ کا یہ فیچر دورانیہ 1 منٹ فی وائس نوٹ تک بڑھاتا ہے جس سے صارفین متعدد ریکارڈنگز کی ضرورت کے بغیر اپنی اپ ڈیٹس شیئر کرسکتے ہیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز دنیا کا سب سے مقبول میسجنگ پلیٹ فارم واٹس ایپ نے اپنے صارفین کی سہولت کو مد نظر رکھتے ہوئے اے آئی پروفائل پکچر بنانے کا طریقہ متعارف کردیا۔

اس بار بھی نئے اور جدید انداز میں صارفین کو ایک دلچسپ سہولت کی فراہمی کیلئے اے آئی کی مدد سے ایک ٹول کی آزمائش کی جارہی ہے جس کی کامیابی کیلئے انتطامیہ پُرامید ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق واٹس ایپ میسیجنگ ایپلی کیشن واٹس ایپ کی جانب سے کچھ ہی عرصہ قبل آرٹیفیشل انٹیلی جنس (اےآئی) چیٹ بوٹ متعارف کرائے گئے تھے لیکن اب ایپلی کیشن پر مزید اے آئی ٹولز کی آزمائش شروع کردی گئی۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top