بدھ، 19-جون،2024
( 13 ذوالحجہ 1445 )
بدھ، 19-جون،2024

EN

آئی فون 16 سیریز کے ماڈلز میں نیا کیا ہوگا؟

02 جون, 2024 15:08

آئی فون کی نئی 16 سیریز کا انتظار کچھ مہینوں بعد ختم ہو جائے گا لیکن صارفین جاننا چاہتے ہیں آئی فون 16 سیریز کے ماڈلز میں نیا کیا ہوگا؟

لیکن آئی فون 16 سیریز کے بارے میں لگاتار لیکس آ رہی ہیں، جو کچھ حد تک ہمیں سال کے آئی فونز کی خصوصیات کا اندازہ لگانے میں مدد دے سکتے ہیں، البتہ یہ لیکس کی تفصیلات کو مصدقہ نہیں کیا جا سکتا، مگر عموماً اس طرح کی رپورٹس درست ثابت ہوتی ہیں۔

مزید پڑھیں:ایپل نے آئی فونز کی قیمتوں میں بڑی کمی کردی

تو اب دیکھتے ہیں کہ اس سال کے نئے آئی فونز کیسے ہوں گے؟

آئی فون 16 جدید بیزل کو مزید کم کرنے کی کوشش کی جائے گی۔ ایک رپورٹ کے مطابق، ایپل نے آئی فون 16 ماڈلز کے لیے نئی اسکرین ٹیکنالوجی کا اطلاق کیا ہوگا، جو کناروں کی پٹی یا بیزل کو کم کرنے میں مدد فراہم کرے گی، عموماً، ایپل پرو ماڈلز کے ڈسپلے کو اپ گریڈ کرتا ہے اور پھر سستے ماڈلز پر کام کرتا ہے۔

پرو ماڈلز کی اسکرین پہلے سے زیادہ بڑی ہوگی۔ 2020 سے آئی فون پرو ماڈلز کے اسکرین سائز میں کوئی تبدیلی نہیں لائی گئی، لیکن آئی فون 16 پرو ماڈلز میں اس میں تبدیلی آئی ہوگی۔

آئی فون 16 اور 16 پلس کے ڈسپلے سائز کو گزشتہ سال کے ماڈلز کے برابر رکھا جائے گا۔

آئی فون 16 میں ایف 18 فیچرز کا اضافہ بھی ہوگا۔ مختلف لیکس میں نئے آئی او ایس 18 کو آئی فونز کی سب سے بڑی سافٹ وئیر اپ ڈیٹ کا حصہ بنایا گیا ہے، جو صارفین کو مزید فیچرز فراہم کرے گا۔

نیا ایکشن بٹن بھی شامل کیا جائے گا، جیسا کہ مارچ میں ایک رپورٹ میں ذکر کیا گیا تھا، آئی فون کیمرا سسٹم بھی بہتر ہوگا جیسے کہ آئی فون 16 پرو اور 16 پرو میکس میں 5 ایکس ٹیلی فوٹو لینسز کا اضافہ کیا جا سکتا ہے۔

آخر میں ایپل عموماً ہر سال ستمبر میں نئے آئی فون ماڈلز کو متعارف کراتا ہے، تو اس سال بھی امکان ہے کہ نئے آئی فونز ستمبر میں ہی متعارف کر دیے جائیں۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top