پیر، 22-اپریل،2024
( 12 شوال 1445 )
پیر، 22-اپریل،2024

EN

مصالحے آپ کے دل کو صحت مند رکھنے میں کس طرح مدد کرسکتے ہیں؟

26 مارچ, 2024 17:43

پاکستانی کھانے مصالحوں کی وجہ سے دنیا میں شہرت رکھتے ہیں اس لیے ہمارے باورچی خانے مصالحوں کی صف کے بغیر نامکمل ہیں۔

مصالحے وہ چیز ہے جو ہمارے کھانے کو باقی دنیا سے الگ کرتی ہے  اور ہمیں یہ بھی نہیں بھولنا چاہیے کہ یہ ہمارے مصالحے تھے جنہوں نے ہمیں دنیا کے نقشے پر لا کھڑا کیا۔

اب، اگر ہم آپ سے کہیں کہ جب آپ اپنے کھانے میں مصالحے استعمال کرتے ہیں، تو آپ نہ صرف اپنے پکوانوں کے ذائقہ دار بنا رہے ہیں بلکہ آپ واقعی اپنے دل کے لیے بھی اچھا کر رہے ہیں۔

اس وقت آپ کے پینٹری میں بہت سے مصالحے اور جڑی بوٹیاں دستیاب ہیں جو دراصل صحت مند دل کو برقرار رکھنے میں کردار ادا کرتی ہیں۔

ادرک

ادرک کے فعال اجزاء جنجرول کے ساتھ، نہ صرف ایک اینٹی سوزش ایجنٹ ہے بلکہ خون کی شریانوں کو آرام دینے، خون کے بہاؤ کو متحرک کرنے اور درد کو دور کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

کینسر اور الزائمر کی بیماری جیسی دیگر بیماریوں کے ساتھ ساتھ دل کی بیماری سے لڑنے کی اس کی صلاحیت اسے دل کی صحت کے لئے ایک طاقتور مصالحہ بناتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: 

ہمارے سَر پر بال کیوں ہوتے ہیں؟

سونے کے علاوہ آرام کی 6 مختلف اقسام کیا ہیں؟

مطالعات سے پتہ چلا ہے کہ ادرک کورونری شریانوں کی بیماری کے مریضوں میں پلیٹ لیٹس کے جمع ہونے کو نمایاں طور پر کم کرسکتا ہے اور کولیسٹرول کی سطح کو کم کرتا جو ایتھروسکلروسس کے خلاف اس کے حفاظتی کردار کی نشاندہی کرتا ہے۔

دار چینی

یہ ایک اور مصالحہ ہے جو دل کو صحت مند خصوصیات کا حامل ہے۔ دار چینی مجموعی کولیسٹرول، ٹرائی گلیسرائڈز اور ایل ڈی ایل کولیسٹرول کو بڑے پیمانے پر کم کرکے لپڈ پروفائلز کو بہتر بنانے کے لئے جانا جاتا ہے۔

دار چینی مصالحہ خون میں شوگر کی سطح کو کم کرنے کی صلاحیت کے لئے بھی جانا جاتا ہے  جو اسے ٹائپ 2 ذیابیطس والے افراد کے لئے خاص طور پر فائدہ مند بناتا ہے جو دل کی بیماری کی ترقی کا زیادہ خطرہ رکھتے ہیں۔

ہلدی

ہلدی سوزش سے لڑتی ہے اور اسے دل کے دورے اور فالج کے خطرے میں کمی سے جوڑا گیا ہے۔

ایل ڈی ایل آکسیڈیشن، بلڈ گلوکوز کو کم کرنے اور ذیابیطس کی دل کی پیچیدگیوں کو روکنے میںہلدی کی افادیت دل کی صحت مند غذا میں اس کی اہمیت کو اجاگر کرتی ہے۔

لہسن

لہسن دنیا میں سب سے قدیم کاشت شدہ پودوں میں سے ایک ہے اور تقریبا 5،000 سالوں سے موجود ہے، یہ بلڈ پریشر اور کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے کی صلاحیت کے ساتھ دل کی صحت کو برقرار رکھنے کے لئے ایک اور ناگزیر مصالحہ ہے۔

اس کا استعمال خون کی شریانوں کو لچکدار رکھنے سے وابستہ ہے، خاص طور پر خواتین میں اس طرح ایتھروسکلروسس کی روک تھام ہوتی ہے۔

کالی مرچ

کالی مرچ میں پائپرین ہوتا ہے جو کولیسٹرول کی سطح کو بہتر بنانے اور سوزش کو کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔ یہ دیگر غذائی اجزاء کے جذب کو بھی بڑھاتا ہے جو دل کی صحت کے لئے فائدہ مند ہیں۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top