پیر، 22-اپریل،2024
( 12 شوال 1445 )
پیر، 22-اپریل،2024

EN

یوٹیوب نے انٹرنیٹ صارفین کیلئے نیا فیچر متعارف کردیا

01 اپریل, 2024 17:07

یوٹیوب نے دنیا بھر میں انٹرنیٹ صارفن کیلئے میوزک آف لائن ڈاؤن لوڈ آپشن متعارف کرواکر اپنی منفرد پیش کشوں کو بڑھا رہا ہے۔

اس سے قبل یہ فیچر خاص طور پر اینڈرائیڈ اور آئی او ایس سمیت موبائل ڈیوائسز پر دستیاب تھا۔ اب اسے یوٹیوب ویب پلیٹ فارم پر پیش کر رہا ہے،جس سے صارف کے تجربے میں اضافہ ہورہا ہے۔

9 ٹو فائیو گوگل کی ایک حالیہ رپورٹ کے مطابق گوگل ویب ایپ پر اپنی میوزک اسٹریمنگ سروس کے لیے آف لائن ڈاؤن لوڈز کی ٹیسٹنگ کر رہا ہے۔

اگرچہ یہ فیچر کچھ عرصے سے ٹیسٹنگ میں ہے لیکن حال ہی میں اس کا وسیع پیمانے پر رول آؤٹ دیکھا گیا ہے۔

صارفین کو اب لائبریری ٹیب کے اندر میں ایک پیغام نظر آنا شروع ہو گیا ہے، جو آف لائن سننے کے لئے موسیقی ڈاؤن لوڈ کرنے کی نئی صلاحیت کی نشاندہی کرتا ہے۔

اگرچہ یہ فیچر ابھی تک ہر کسی کو نظر نہیں آتا ہے لیکن کچھ صارفین کو مبینہ طور پر ان کے لائبریری ٹیب کے ساتھ ایک پیغام کے ساتھ خوش آمدید کہا گیا ہے جس میں لکھا ہے: "نیا! آف لائن سننے کے لئے موسیقی ڈاؤن لوڈ کریں۔

یوٹیوب میوزک کی ویب ایپ کا استعمال کرتے ہوئے میوزک کو آف لائن محفوظ کرنے کے لئے صارفین ایک سادہ مرحلہ وار عمل پر عمل کرسکتے ہیں۔

البم یا سنگل کے صفحے پر جائیں۔
"لائبریری میں محفوظ کریں” اور تھری ڈاٹ اوور فلو مینو کے اختیارات کے درمیان واقع ڈاؤن لوڈ بٹن تلاش کریں۔
البم یا سنگل کو محفوظ کرنے کے لئے ڈاؤن لوڈ کے آپشن پر کلک کریں۔

موبائل ایپ کی طرح ، ویب پر ڈاؤن لوڈ کردہ مواد کا صارف کی لائبریری کے اندر اپنا "ڈاؤن لوڈ” ٹیب ہوگا۔ آسان فلٹرز صارفین کو پلے لسٹس ، پوڈ کاسٹ ، گانوں ، یا البمز کے ذریعہ اپنے ڈاؤن لوڈ کو ترتیب دینے کی اجازت دیتے ہیں۔

تاہم غور کرنے کے لئے کچھ اہم نکات ہیں:

ڈاؤن لوڈ کی حد: ویب ایپ پر آف لائن ڈاؤن لوڈ یوٹیوب میوزک کی 10 ڈیوائس ڈاؤن لوڈ کی حد میں شمار ہوں گے۔

میعاد ختم ہونا: موبائل ایپ کی طرح ، ڈاؤن لوڈ کردہ مواد ختم ہوجائے گا اگر آلہ ہر 30 دن میں کم از کم ایک بار انٹرنیٹ سے منسلک نہیں ہے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ نئی اپ ڈیٹ یوٹیوب میوزک ویب ایپ میں طویل عرصے سے منتظر آف لائن ڈاؤن لوڈ کی فعالیت لاتی ہے ، خاص طور پر ان صارفین کو فائدہ پہنچاتی ہے جو بنیادی طور پر ڈیسک ٹاپ یا لیپ ٹاپ پر سروس تک رسائی حاصل کرتے ہیں۔ یہ آف لائن سننے کے لئے صرف موبائل ایپ پر انحصار کرنے کی ضرورت کو ختم کرتا ہے ، سہولت اور رسائی کو بڑھاتا ہے۔

تاہم، غور کرنے کے لئے کچھ اہم نکات موجود ہیں. اگرچہ یوٹیوب پریمیم سبسکرائبرز ممکنہ طور پر میوزک اور پوڈ کاسٹ دونوں کے لئے آف لائن ڈاؤن لوڈ سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔

 لیکن یہ واضح نہیں ہے کہ آیا یہ خصوصیت خاص طور پر پوڈ کاسٹ کے لئے غیر صارفین تک پھیلی ہوئی ہے یا نہیں۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top