منگل، 28-مئی،2024
( 20 ذوالقعدہ 1445 )
منگل، 28-مئی،2024

EN

ایکس نے 2 لاکھ ہندوستانیوں کے اکاؤنٹس معطل کردیے

15 اپریل, 2024 16:32

حال ہی میں سوشل میڈیا پلیٹ فارم ایکس (سابقہ ٹویٹر) کی جانب سے اپنی پالیسی کی خلاف ورزی کرنے پر کم از کم 212،627 بھارتیوں کے سوشل ایکس اکاؤنٹس معطل کردیے۔

کمپنی کی جانب سے جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ بھارت سے تعلق رکھنے والے کالعدم اکاؤنٹس غیر قانونی اور نقصان دہ مواد کو فروغ دینے میں ملوث تھے۔

ایکس (سابقہ ٹویٹر) نے ہندوستان میں دہشت گردی کو فروغ دینے والے 1،235 اکاؤنٹس کے خلاف کارروائی 26 فروری سے 25 مارچ کے درمیان کی گئی۔

جاری کردہ بیان کے مطابق اس میں بچوں کے جنسی استحصال کو فروغ دینے سے متعلق خلاف ورزیوں اور غیر رضامندی سے عریانی کو پابندی کی بنیادی وجوہات کے طور پر حوالہ دیا گیا ہے۔

پلیٹ فارم پر دہشت گردی کو فروغ دینے والے صارفین کی وجہ سے کچھ اکاؤنٹس پر بھی پابندی عائد کی گئی ہے۔

"ہمارے پلیٹ فارم پر طویل عرصے سے بہت سے اقدامات موجود ہیں جو بچوں کے جنسی استحصال اور دہشت گردی کی سرگرمیوں کو کم کرنے سے متعلق ہیں۔

کمپنی کے جاری کردہ بیان کے مطابق ایکس کسی بھی ایسے مواد کو برداشت نہیں کرتا ہے جو بچوں کے جنسی استحصال کی خصوصیات یا فروغ دیتا ہے۔ اس میں میڈیا، ٹیکسٹ، عکاسی یا کمپیوٹر سے تیار کردہ تصاویر شامل ہیں۔

بیان کے مطابق ‘ہم نے 86 شکایات پر کارروائی کی جو اکاؤنٹ معطلی کے خلاف اپیل کر رہی تھیں۔ ان سب کو حل کیا گیا اور مناسب جوابات بھیجے گئے۔ ہم نے صورتحال کی تفصیلات کا جائزہ لینے کے بعد ان میں سے 7 اکاؤنٹس کی معطلی کو منسوخ کردیا۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ بقیہ اکاؤنٹس اب بھی معطل ہیں۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top