منگل، 21-مئی،2024
( 13 ذوالقعدہ 1445 )
منگل، 21-مئی،2024

EN

جاپان 9 مئی کو خوشیاں کیوں منا رہا ہے؟

09 مئی, 2024 16:36

پاکستان میں سانحہ 9 مئی 2023 کی مذمت کی جا رہی ہے تو دوسری طرف جاپان اسی روز کسی اور وجہ سے خوشیاں منا رہا ہے۔

9 مئی جاپانی انیمی دنیا میں اہم اہمیت کا حامل ہے کیونکہ وہ ڈریگن بال کی سالگرہ کے موقع پر اسے ‘گوکو ڈے’ کے طور پر مناتے ہیں۔

اس فرنچائز کو جاپانی آرٹسٹ اکیرا توریاما نے تخلیق کیا تھا، جو چند ماہ قبل 68 سال کی عمر میں انتقال کر گئے تھے۔

ڈریگن بال نے 1984 میں جاپانی الماریوں کو نشانہ بنایا اور ہزاروں لوگوں کے تخیلات پر قبضہ کر لیا جو دہائیوں بعد بھی کامک کی خوشگوار یادیں رکھتے ہیں۔

یہ کامک سون گوکو کے گرد گھومتا ہے، جسے اس کے دادا نے لڑنے کی تربیت دی تھی۔ وہ شہر کی لڑکی بلما کے ساتھ مل کر ڈریگن بالز کے نام سے مشہور سات آربس تلاش کرنے کی

کوشش کر رہا تھا۔

راستے میں، انہیں دوسرے کرداروں کا بھی سامنا کرنا پڑا جو دائروں کی تلاش میں تھے۔ 519 ابواب میں، گوکو نے بہت سی رکاوٹوں پر فتح حاصل کی اور ہمیشہ مضبوط مخالفین کا سامنا کیا۔

یہ سیریز ایک دہائی سے زائد عرصے کے بعد اختتام پذیر ہوئی جس میں گوکو نے مختلف مارشل آرٹس میں مہارت حاصل کی اور ولن کے خلاف زمین کا دفاع کیا۔

ڈریگن بال کی آفیشل ویب سائٹ کے مطابق سیریز کے مداح 9 مئی کو مرکزی کردار کا جشن مناتے ہیں، جسے سالگرہ کے طور پر سرٹیفائیڈ کیا گیا ہے اور یہ جاپانی سالگرہ ایسوسی ایشن میں

رجسٹرڈ ہے۔

آج جاپان میں گوکو ڈے کے طور پر منایا جا رہا ہے کیونکہ تحریری تاریخ میں "5” اور "9” کو جاپانی میں "گو” اور "کو” کے طور پر پڑھا جاسکتا ہے۔

2018 میں  لاطینی امریکا کے متعدد شہروں میں ڈریگن بال سپر کے پہلے سیزن کی آخری چند اقساط کے لئے واچ پارٹیز کا انعقاد کیا گیا تھا۔

میڈیا فرنچائز کے آغاز کے تقریبا 40 سال بعد  یہ پانچ ٹیلی ویژن سیریز ، 21 اینیمیٹڈ فلموں، 150 سے زیادہ کھیلوں پر مشتمل سلطنت بن گیا ہے۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top