منگل، 28-مئی،2024
( 20 ذوالقعدہ 1445 )
منگل، 28-مئی،2024

EN

واٹس ایپ ویب کا صارف انٹرفیس کو ری ڈیزائن کرنے کا اعلان

15 اپریل, 2024 16:51

میٹا کی انسٹنٹ میسجنگ ایپ واٹس ایپ نے کسٹمر انٹرفیس کو بہتر بنانے کیلئے ویب کلائنٹ کیلئے جلد ہی ایک نیا سائڈ بار متعارف کرانے کا اعلان کیا ہے۔

گزشتہ چند ہفتوں میں واٹس ایپ نے اپنے ویب کلائنٹ کے لیے ایک نیا سائیڈ بار متعارف کرایا ہے جس میں بہتر نیویگیشن اور اہم سیکشنز تک رسائی فراہم کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق یہ انٹرفیس فی الحال بیٹا ٹیسٹرز کے لئے دستیاب ہے جو ویب کلائنٹ کے آفیشل بیٹا پروگرام میں شامل ہوگئے ہیں۔

ڈبلیو اے بیٹا انفو کے مطابق اس انٹرفیس کو نیویگیشن کو بڑھانے اور صارفین کو واٹس ایپ ویب کے مختلف حصوں کے ذریعے نقل و حرکت کا ایک واضح اور منظم طریقہ فراہم کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا۔

صارفین اب نئے سائیڈ بار فیچر کے ساتھ آپ واٹس ایپ ویب پر براؤزنگ کے بہتر تجربے سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں جس میں ضروری حصوں تک فوری رسائی حاصل ہے۔

دوبارہ ڈیزائن کردہ سائیڈ بار صارفین کو آسانی سے بات چیت کے درمیان سوئچ کرنے اور اسٹیٹس اپ ڈیٹس چیک کرنے اور صرف ایک کلک کے ساتھ آرکائیو پیغامات تک رسائی حاصل کرنے کی سہولت دیتا ہے۔

نیا ڈیزائن کردہ انٹرفیس واٹس ایپ ویب پر صارف کے تجربے کو بہت بہتر بنائے گا، جس سے یہ زیادہ جدید، بدیہی اور استعمال میں موثر ہوجائے گا۔

نئے سائڈ بار کا اسکرین شاٹ بیٹا ٹیسٹرز کو واٹس ایپ ویب کے مختلف حصوں بشمول چیٹس، اسٹیٹس، چینلز، کمیونٹیز، آرکائیو اور اسٹارڈ میسجز کے ذریعے آسانی سے نیویگیٹ کرنے کی سہولت دیتا ہے۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top