بدھ، 19-جون،2024
( 13 ذوالحجہ 1445 )
بدھ، 19-جون،2024

EN

ٹک ٹاک کا فلاحی اداروں کیلئے لاکھوں ڈالرز عطیہ کا اعلان

09 جون, 2024 16:10

ٹک ٹاک اپنے چینج میکرز پروگرام کے تحت 30 عالمی اور مقامی غیر منافع بخش تنظیموں کو گرانٹ کے طور پر 10 لاکھ ڈالر عطیہ کرنے کا اعلان کردیا۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹ کے مطابق  تیار ہے جس کا مقصد #TikTokforGood کے استعمال کے شوقین عالمی برادری کو فروغ دینا ہے۔

ٹک ٹاک چینج میکرز گرانٹ کے حصے کے طور پر ہر چینج میکر کو 25 ہزار ڈالر کا براہ راست عطیہ ملے گا تاکہ وہ اپنی متعلقہ وکالت کی حمایت کرسکیں، تاکہ اس کمیونٹی میں انکے کام کے اثرات کو بڑھایا جاسکے جس کی وہ خدمت کرتے ہیں۔

6 ماہ تک جاری رہنے والا یہ پروگرام دنیا بھر سے منتخب تخلیق کاروں کو مصروف کمیونٹیز کی تعمیر، نئے سامعین تک پہنچنے اور حقیقی دنیا کے مواقع سے روشناس کرانے میں مدد فراہم کرے گا، جو نامزد غیر منافع بخش تنظیموں کو وقف کردہ ٹولز، وسائل اور عطیات کے ذریعے حاصل کیے جائیں گے۔

ٹک ٹاک کی عالمی برادری مثبت اثرات مرتب کرنے کے لیے تخلیقی اظہار رائے کو بروئے کار لاتی ہے جس کے لیے ان کی حمایت حاصل کی جاتی ہے، آگاہی پیدا کی جاتی ہے اور ان مقاصد کی وکالت کی جاتی ہے جن کی وہ واقعی پرواہ کرتے ہیں۔

فیرل نے کہا، "ہمیں ٹک ٹاک چینج میکرز پروگرام شروع کرنے پر فخر ہے تاکہ سماجی اثرات پیدا کرنے والوں اور غیر منافع بخش تنظیموں کو زیادہ برادریوں تک پہنچنے، حقیقی دنیا کے مواقع سے فائدہ اٹھانے اور دیرپا، بامعنی تبدیلی لانے میں مدد ملے۔

فیرل نے انکشاف کیا کہ پلیٹ فارم چینج میکرز کی ایک افتتاحی عالمی فہرست جاری کر رہا ہے ، جس میں دنیا بھر سے 50 مقصد پر مبنی تخلیق کار شامل ہیں جو اس پروگرام کو باضابطہ طور پر لانچ کریں گے۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top