بدھ، 19-جون،2024
( 13 ذوالحجہ 1445 )
بدھ، 19-جون،2024

EN

کچے یا پکے آم: ماہرین نے آپ کی صحت کیلئے بہترین مشورہ دے دیا

14 مئی, 2024 17:33

یہ آموں کا موسم ہے اور جیسے جیسے پارہ اوپر جاتا ہے ، اس حیرت انگیز پھل کے بارے میں کچھ ہے جو شدید گرمی میں آرام فراہم کرتا ہے۔

آم اپنے منفرد ذائقے کے علاوہ حیرت انگیز غذائی اجزاء سے بھرا ہوا ہے جو آنتوں کی صحت، توانائی کی سطح اور قوت مدافعت کو بڑھانے کے لئے حیرت انگیز کام کرسکتا ہے۔

مزید پڑھیں:کیا پھلوں کیساتھ چھلکے کھانا صحت کیلئے مفید ہے؟

آم ایک ورسٹائل پھل ہے اور اسے مختلف طریقوں سے کھایا جاسکتا ہے، کچھ لوگ پکے ہوئے، رس دار اور میٹھے آم پسند کرتے ہیں، جبکہ دوسرے کچے آموں کے ذائقے کی قسم کھاتے ہیں جو کھٹا اور خوشگوار ہوتا ہے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ چاہے آپ آم کی چٹنی کے مالک ہوں یا آم کے شیک یا امراء کھانے کا امکان آپ کو زیادہ راغب کرتا ہے۔

کچے اور پکے ہوئے آم دونوں کے کیا فوائد ہیں؟

آم (مینگیفیرا انڈیکا ایل) عالمی سطح پر سب سے زیادہ مقبول اور وسیع پیمانے پر کھائے جانے والے ٹراپیکل پھلوں میں سے ایک ہے، جو اپنے منفرد ذائقے، خوشبو اور غذائی پروفائل کی وجہ سے پسند کیا جاتا ہے. کچے اور پکے ہوئے آم دونوں وٹامنز، معدنیات اور بایو ایکٹو مرکبات سے بھرپور مواد کی وجہ سے صحت کے بے شمار فوائد پیش کرتے ہیں۔

آم کے فوائد:

"آم میں اینٹی آکسائیڈنٹس کی نمایاں سطح ہوتی ہے جیسے بیٹا کیروٹین، لیوٹین، زیکسانتھن، اور مختلف فینولک مرکبات، جو ان کی اینٹی آکسیڈنٹ صلاحیت اور صحت کو فروغ دینے والے اثرات میں کردار ادا کرتے ہیں. آم کی دونوں اقسام مختلف غذائی فوائد پیش کرتی ہیں ، جو مجموعی صحت اور زندگی میں حصہ ڈالتی ہیں۔ تاہم، مخصوص غذائی پروفائل اور ممکنہ صحت کے اثرات اس بات پر منحصر ہوسکتے ہیں کہ آم کو اس کی کچی (کچی) یا پکی ہوئی حالت میں کھایا جاتا ہے،” یاتھرتھ سپر اسپیشلٹی ہاسپٹل کے ایچ او ڈی، ڈائٹیکس، سہنی سیٹھ اگروال کہتے ہیں۔

آم ایک غذائیت سے بھرپور پھل ہے جو وٹامنز، معدنیات، اینٹی آکسائیڈنٹس اور فائدہ مند پودوں کے مرکبات کی متاثر کن رینج کے لئے سراہا جاتا ہے۔

کچے آم کے فوائد

کچے آم میں وٹامن سی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے اور پکے ہوئے آموں کے مقابلے میں یہ زیادہ تیزابی ہوتے ہیں اس سے ان کی ہاضمہ کی صلاحیت میں اضافہ ہوتا ہے۔

"کچے آم خاص طور پر غذائی فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں جو ہاضمے کی صحت، باقاعدگی سے آنتوں کی حرکات کو فروغ دینے اور صحت مند آنتوں کے مائکروبائیوم کی حمایت کرنے کے لئے اہم ہے. ان میں وٹامن سی کی زیادہ مقدار بھی ہوتی ہے ، جو ایک ضروری غذائیت ہے جو اس کی مدافعتی صلاحیتوں کو بڑھانے والی خصوصیات ، اینٹی آکسیڈنٹ اثرات ، اور کولیجن کی ترکیب میں کردار کے لئے جانا جاتا ہے۔ کچے آم اپنی غیر پکی فطرت کی وجہ سے زیادہ تیزابی ہوتے ہیں۔ یہ تیزابیت ہاضمے کے فوائد پیش کر سکتی ہے ، ہاضمے کے انزائم کی پیداوار کو متحرک کرتی ہے اور کھانے کے ٹوٹنے میں مدد کرتی ہے۔ اگروال کہتے ہیں کہ کچے آم اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات کے ساتھ ایک وافر ذریعہ ہیں جو کینسر اور دل کی بیماری جیسے دائمی امراض سے بچانے میں مدد کرسکتے ہیں۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top