بدھ، 26-جون،2024
( 19 ذوالحجہ 1445 )
بدھ، 26-جون،2024

EN

روزانہ یونیورسٹی جانے والی بلی کو ڈاکٹریٹ کی اعزازی ڈگری مل گئی

18 مئی, 2024 17:23

امریکی ریاست ورمونٹ اسٹیٹ یونیورسٹی کیسلٹن کیمپس میں روزانہ یونیورسٹی جانے والی بلی کو ڈاکٹریٹ کی اعزازی ڈگری مل گئی۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق ‘میکس’ نامی بلی نے ورمونٹ اسٹیٹ یونیورسٹی کیسلٹن کیمپس کے داخلی راستے کے قریب رہائش اختیار کی ہوئی ہے جو روزانہ کی بنیاد پر یونیورسٹی میں حاضری دیتی ہے۔

زیادہ تر یونیورسٹی میں رہنے کی وجہ سے بلی طالب علموں اور اساتذہ سے مانوس ہے جس کے سبب وہ یونیورسٹی کو کسی قسم کا نقصان نہیں پہنچاتی۔

بلی کی طالب علموں اور اساتذہ سے محبت کو دیکھتے ہوئے یونیورسٹی کے عہدیداروں کی جانب سے بلی کو اعزازی ڈاکٹریٹ کی ڈگری سے نوازا گیا اور اسے ڈاکٹر آف لٹر- ایچر (Doctor of Litter-ature) کا لقب دیا گیا ہے۔

بلی کے حوالے سے کہا جا رہا ہے کہ یہ بلی سوسائٹی میں کافی سوشل ہے اور سیفلی کیلئے پوز بھی بناتی ہے جبکہ کھیل کود میں سرگرم رہنے کے ساتھ ساتھ طالب علموں سے اپنے نخرے بھی اٹھواتی ہے۔

کیمپس کمیونٹی کے ممبروں نے بلی کی حفاظت کرنے کی کوشش کی۔ انہوں نے ایشلے ڈاؤ کی ان درخواستوں کا احترام کیا ہے، جن پر انہوں نے اسکول کے ارد گرد لگائے گئے نشانات میں لکھا ہوا ہے کہ اگر میکس کو کبھی باہر دیکھا جائے اور شام 5 بجے کے بعد اسے گھر لے جایا جائے۔

میکس ڈاؤ ایشلے کے ساتھ رہنے کے پورے وقت سے ورمونٹ اسٹیٹ کے کاسلٹن کیمپس میں ٹریکنگ کر رہے ہیں۔ ورمونٹ پبلک کی رپورٹ کے مطابق وہاں طالب علم اسے اٹھاتے ہیں اور اسے اپنے بیگ میں سواری دیتے ہیں، فوٹوگرافی کی کلاسوں کے لئے اس کی تصاویر کھینچتے ہیں اور بصورت دیگر اس سے جذباتی حمایت حاصل کرتے ہیں

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top