بدھ، 19-جون،2024
( 13 ذوالحجہ 1445 )
بدھ، 19-جون،2024

EN

آئی فون 16 کی وہ خصوصیات جو آپ جاننا چاہتے ہیں؟

26 اپریل, 2024 14:44

ایپل کی جانب سے نیکسٹ جنریشن آئی فون 15 سیریز کو جاری کیے ہوئے ابھی چند ماہ ہی ہوئے ہیں، جس نے اسمارٹ فونز کے استعمال کے تجربے کو یکسر بدل دیا ہے۔

ایپل کی جانب سے آئی فون 15 سیریز کی مقبولیت اور سب سے زیادہ فروخت ہونے والے فونز میں سے ایک ہونے کے باوجود ایپل کے شائقین اس بات کے لیے پرجوش ہیں کہ اب اس میں آگے کیا ہو رہا ہے۔

آئی فون 16 میں نیا کیا ہوگا؟

اس حوالے سے کئی انٹرنیٹ لیکس اور رپورٹس زیر گردش ہیں جس میں ایک جھلک پیش کی گئی ہے کہ 2024 میں ایپل سے کیا توقع کی جارہی ہے۔

ہم نے آئی فون 16 کے فیچرز کے بارے مں کہا جا رہاہے کہ یہ ایک نئے پاور ایفیشنٹ ڈسپلے سے لے کر بڑی اسکرینوں ، بہتر زوم لینس ، ایک ایکشن بٹن اور ، شاید حیرت انگیز طور پر ، نئے جنریشن اے آئی سے چلنے والے فیچرز کا مجموعہ ہے۔

تاہم ، آئی فون 16 میں ابھی ممکنہ طور پر چھ ماہ باقی ہیں اور موسم خزاں میں ایپل کے آئی فون کے ایونٹ تک کسی بھی چیز کی تصدیق نہیں کی جائے گی۔ پھر بھی ، یہ افواہیں ہمیں اگلے آئی فون سے کیا توقع کرنا ہے اس کا اندازہ دے سکتی ہیں۔

کیا آئی فون 16 فولڈ ہو جائے گا؟

عالمی خبروں سے پتہ چلا ہے کہ ایپل آئی فون فلپ ماڈلز پر دو مختلف سائز میں کام کر رہا ہے، حالانکہ ڈیوائسز کو ایپل کے معیار کے مطابق بنانے میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ کمپنی آئی پیڈ منی کے سائز کے آس پاس اسکرین کے ساتھ فولڈنگ ٹیبلٹ پر بھی کام کر سکتی ہے۔ اگرچہ گوگل سے لے کر اوپو اور ون پلس اور سام سنگ تک تقریبا ہر بڑے فون ساز نے اپنے بینڈ ایبل ہینڈ سیٹ لانچ کیے ہیں ، لیکن ایپل نے اس بارے میں خاموشی اختیار کی ہے کہ آیا کبھی آئی فون فلپ ہوگا یا آئی فون فولڈ۔

قبل ازیں افواہوں میں کہا گیا تھا کہ ایپل 2025 تک اپنی لچکدار اسکرین ڈیوائس لانچ نہیں کرے گا۔ سام سنگ نے ایک ایسی ایپ جاری کرکے فون کے شائقین کو اسے بھولنے نہیں دیا ہے جو ایپل فون مالکان کو دو آئی فونز کو ساتھ ساتھ رکھ کر زیڈ فولڈ جیسے تجربے کا تجربہ کرنے دے گی۔

آئی فون 16 ڈیزائن: سلیمر بیزل؟

کم از کم منتخب آئی فون 16 ماڈلز کے لئے بڑے اسکرین سائز کی افواہیں بڑھ رہی ہیں۔

کورین جریدے ایلک نے اپریل میں ایک رپورٹ شائع کی تھی جس میں کہا گیا تھا کہ آئی فون 16 کے منتخب ماڈلز ایک جدید اسکرین ٹیکنالوجی اپنانے کے لئے تیار ہیں ، جس کے نتیجے میں فون کی اسکرین کے ارد گرد پتلے بیزل یا فریم موجود ہیں۔ یہ ترقی کچھ آئی فون 16 ماڈلز کے لئے قدرے بڑے اسکرین ایریا کا ترجمہ کرسکتی ہے ، حالانکہ یہ واضح نہیں ہے کہ کون سے ماڈل ہیں۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top