منگل، 21-مئی،2024
( 13 ذوالقعدہ 1445 )
منگل، 21-مئی،2024

EN

شہری کی ملازمت کے حصول کیلئے کمپنی سربراہ کو ہزاروں کی پیشکش

06 مئی, 2024 15:48

ایک شہری نے ملازمت کے حصول کیلئے سافٹ ویئر کمپنی ونگیفائی کے سربراہ کو 500 ڈالرز کی انوکھی پیشکش کردی۔

 مجھے ملازمت پر رکھنے کے لئے میں آپ کو 500 ڈالرز ادا کروں گا، ملازمت کے درخواست دہندہ کی ونگیفائی کے بانی کو انوکھی پیشکش جوکہ وائرل ہوگئی۔

ایک ایکس صارف نے حال ہی میں مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ پر ملازمت کے درخواست دہندہ کی طرف سے موصول ہونے والی ایک "انوکھی تجویز” شیئر کی۔

ایک درخواست دہندہ نے سافٹ ویئر کمپنی ونگیفائی کے بانی پارس چوپڑا کو لکھا کہ ‘مجھے ملازمت پر رکھنے کے لیے 500 ڈالر ادا کروں گا۔’ درخواست گزار کی جانب سے موصول ہونے والے پیغام کا اسکرین شاٹ شیئر کرتے ہوئے چوپڑا نے کہا کہ ظاہر ہے کہ وہ رقم نہیں لیں گے لیکن اس کے باوجود وہ پچ سے متاثر ہیں۔

اپنے پیغام میں درخواست گزار نے کہا کہ اگر چوپڑا انہیں ونگیفائی میں کام کرنے کے لئے بھرتی کرتے ہیں تو وہ 500 ڈالر (تقریبا پاکستانی ایک لاکھ 37ہزار روپے) ادا کریں گے۔

درخواست گزار نے لکھا کہ اگر وہ پہلے ہفتے میں اپنی صلاحیتوں کو بروئے کار نہیں لاتے ہیں تو مسٹر چوپڑا انہیں برطرف کرنے اور رقم رکھنے کے لئے آزاد ہوں گے۔

پارس چوپڑا کو بھیجے گئے پیغام میں کہا گیا ہے کہ ‘میں ونگیفائی میں کام کرنا چاہتا ہوں۔ "میرے پاس آپ کے لئے ایک انوکھی تجویز ہے. مجھے کام پر رکھنے کے لئے میں آپ کو 500 ڈالر ادا کروں گا، اگر میں ایک ہفتے کے اندر اپنے آپ کو بہترین ثابت نہیں کرتا ہوں تو آپ مجھے برطرف کر سکتے ہیں اور پیسے رکھ سکتے ہیں، میں اپنی ٹیم کا وقت ضائع نہیں کروں گا، پیغام کے اختتام پر لکھا تھا کہ ‘آپ کے انکار کا منتظر ہوں۔’

دوسرجی جانب ایک صارف نے لکھا کہ ‘یہ اس وقت ملازمتوں کی افسوسناک حالت کے بارے میں بھی بتاتا ہے جہاں ایک امیدوار کو توجہ حاصل کرنے کے لیے ڈالر کا ذکر کرنا پڑتا ہے۔

ایک صارف نے مزاحیہ انداز میں لکھا کہ ‘اگر آپ انہیں آزمانے کی کوشش نہیں کریں گے تو آپ کو طویل عرصے میں 500 ڈالر سے زیادہ کا نقصان ہوگا۔’ ”مجھے عاجزی کی کمی نظر آتی ہے۔

ایک چوتھے صارف نے تبصرہ کیا کہ پراعتماد ہونا ٹھیک ہے اور عارضی طور پر کام کرنے کی تجویز دینا ٹھیک ہے تاکہ دونوں فریق ایک دوسرے کا فیصلہ کرسکیں ، لیکن اس سے برتری کا احساس پیدا ہوتا ہے۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top