بدھ، 19-جون،2024
( 13 ذوالحجہ 1445 )
بدھ، 19-جون،2024

EN

عالمی بینک نے پاکستان کیلئے 1 ارب ڈالر قرض کی منظوری دے دی

11 جون, 2024 12:09

واشنگٹن: عالمی بینک نے  پاکستان کے لیے پاور منصوبے میں استعمال کیلئے ایک ارب ڈالر قرض کی منظوری دے دی۔

عالمی بینک کے اعلامیے کے مطابق ملنے والی قرض کی رقم داسو ہائیڈرو  پاور منصوبے کے لیے استعمال ہو گی۔

اعلامیے میں بتایا گیا ہے کہ فنڈز داسو ہائیڈرو منصوبے کے فیز ون پر خرچ کیے جائیں گے اور اس رقم سے پن بجلی کی سپلائی میں اضافہ ہو گا۔

مزید پڑھیں:پاکستانی کرکٹرز کی ناکامی کا بدلہ قومی باڈی بلڈرز نے لے لیا

اس فنانسنگ سے پن بجلی کی فراہمی میں توسیع، مقامی آبادیوں کے لئے سماجی و اقتصادی خدمات تک رسائی کو بہتر بنانے اور مستقبل کے پن بجلی منصوبوں کی تیاری کے لئے واٹر اینڈ پاور ڈویلپمنٹ اتھارٹی (واپڈا) کی صلاحیت میں اضافہ کرنے میں مدد ملے گی۔

ڈی ایچ پی صوبہ خیبر پختونخوا کے ضلع اپر کوہستان کے دارالحکومت داسو ٹاؤن سے تقریبا 8 کلومیٹر دور دریائے سندھ پر ایک رن آف ریور پروجیکٹ ہے۔ تکمیل کے بعد اس کی تنصیب شدہ صلاحیت 4320-5400 میگاواٹ ہوگی۔

پروجیکٹ کے ٹاسک ٹیم لیڈر ریکارڈ لیڈن نے کہا کہ "ڈی ایچ پی-1 پاکستان کی فوسل ایندھن پر انحصار کو ختم کرنے اور 2031 تک 60 فیصد قابل تجدید توانائی تک پہنچنے کی کوششوں میں ایک اہم منصوبہ ہے۔

دوسری اضافی فنانسنگ سے بجلی کی فراہمی میں توسیع میں مدد ملے گی اور ممکنہ طور پر درآمدشدہ ایندھن کو تبدیل کرکے پاکستان کو سالانہ 1.8 بلین ڈالر کی بچت ہوگی اور تقریبا 5 ملین ٹن کاربن ڈائی آکسائیڈ کو ختم کیا جاسکے گا۔ ڈی ایچ پی ون کی سالانہ اقتصادی واپسی کا تخمینہ تقریبا 28 فیصد ہے۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top