منگل، 23-اپریل،2024
( 13 شوال 1445 )
منگل، 23-اپریل،2024

EN

ایلون مسک کی کمپنی کا امریکی حکومت سے خفیہ معاہدہ

18 مارچ, 2024 17:15

ایلون مسک کی کمپنی اسپیس ایکس نے امریکی حکومت کے ساتھ ڈیڑھ ارب ڈالرز سے زائد کا ایک بڑا معاہدہ طے ہوا ہے۔

اسپیس ایکس امریکی انٹیلی جنس ایجنسی کے ساتھ ایک خفیہ معاہدے کے تحت سیکڑوں جاسوس سیٹلائٹس کا نیٹ ورک بنا رہا ہے، اس خفیہ پروگرام سے واقف پانچ ذرائع نے کہا، ارب پتی کاروباری ایلون مسک کی خلائی کمپنی اور قومی سلامتی ایجنسیوں کے درمیان گہرے تعلقات کو ظاہر کرتا ہے۔

ذرائع نے بتایا کہ یہ نیٹ ورک اسپیس ایکس کے اسٹار شیلڈ رائٹرز کے مطابق بزنس یونٹ کی طرف سے 2021 میں نیشنل ریکونیسنس آفس این آر او کے ساتھ دستخط کیے گئے 1.8 بلین ڈالر معاہدے کے تحت بنایا جا رہا ہے، جو جاسوسی سیٹلائٹس کا انتظام کرنے والی ایک انٹیلی جنس ایجنسی ہے۔

منصوبے امریکی انٹیلی جنس اور فوجی منصوبوں میں اسپیس ایکس کی شمولیت کی حد کو ظاہر کرتے ہیں اور زمینی افواج کی مدد کرنے کے مقصد سے وسیع، کم زمین کے چکر لگانے والے سیٹلائٹ سسٹمز میں پینٹاگون کی گہری سرمایہ کاری کی مثال دیتے ہیں۔

ذرائع نے کہا کہ یہ پروگرام امریکی حکومت اور فوج کی دنیا میں تقریباً کہیں بھی ممکنہ اہداف کو تیزی سے تلاش کرنے کی صلاحیت کو نمایاں طور پر آگے بڑھا دے گا۔

ذرائع نے بتایا کہ معاہدہ ایک ایسی کمپنی کے انٹیلی جنس اسٹیبلشمنٹ کے بڑھتے ہوئے اعتماد کا اشارہ ہے جس کے مالک نے بائیڈن انتظامیہ کے ساتھ جھگڑا کیا ہے اور تنازعہ کو جنم دیا ہے، یوکرین کی جنگ میں ایلون مسک نے امریکی حکومت کی مخالفت مول لیتے ہوئے اسٹار لنک سیٹلائٹ کنیکٹیویٹی کے استعمال پر نیا ٹیب کھولا ہے۔

وال اسٹریٹ جرنل نے رپورٹ کیا کہ فروری میں ایک نیا ٹیب کھولا ہے جس میں ایک نامعلوم انٹیلی جنس ایجنسی کے ساتھ 1.8 بلین ڈالر کلاسیفائیڈ اسٹارشیلڈ کا معاہدہ پروگرام کے مقاصد کی تفصیل کے بغیر ہے۔

اسپیس ایکس کا معاہدہ ایک طاقتور نئے جاسوسی نظام کے لیے ہے جس میں زمین کی تصویر کشی کی صلاحیت رکھنے والے سیکڑوں سیٹلائٹس ہیں جو کم مدار میں بھیڑ کے طور پر کام کر سکتے ہیں۔

رائٹرز اس بات کا تعین کرنے سے قاصر رہا کہ سیٹلائٹس کا نیا نیٹ ورک کب آن لائن آئے گا اور کون سی دوسری کمپنیاں اپنے معاہدوں کے ساتھ اس پروگرام کا حصہ ہیں۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top