بدھ، 19-جون،2024
( 13 ذوالحجہ 1445 )
بدھ، 19-جون،2024

EN

فالسے کھانے سے صحت کو ہونے والے یہ 10فوائد جانتے ہیں؟

21 مئی, 2024 19:35

فالسے جنہیں گرویا ایشیاٹیکا کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ایک چھوٹا پھل ہے جو متعدد صحت کے فوائد پیش کرتا ہے۔

یہ فوائد بڑی حد تک اس کی بھرپور غذائی پروفائل کی وجہ سے ہیں جس میں اینٹی آکسائیڈنٹس، فائبر، وٹامنز اور معدنیات شامل ہیں۔

اس مضمون میں ہم ان فوائد کی ایک فہرست کا اشتراک کرتے ہیں جو آپ فالسہ  کے استعمال سے حاصل کرسکتے ہیں۔

  1. اینٹی آکسائیڈنٹس سے بھرپور

فالسہ اینٹی آکسائیڈنٹس جیسے انتھوکائنین اور فینولک مرکبات سے بھرا ہوا ہے۔ اینٹی آکسائیڈنٹس جسم میں فری ریڈیکلز کو بے اثر کرنے، آکسیڈیٹو تناؤ کو کم کرنے اور دل کی بیماری، کینسر اور ذیابیطس جیسے دائمی امراض کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

  1. اینٹی سوزش خصوصیات

اس پھل میں بایو ایکٹو مرکبات ہوتے ہیں جو سوزش کو کم کرتے ہیں، فالسہ  گٹھیا جیسے سوزش کے حالات کی علامات کو کم کرنے میں مدد کرسکتا ہے اور دائمی سوزش سے متعلق بیماریوں کے خطرے کو کم کرسکتا ہے۔

  1. دل کی صحت

فالسے میں پوٹاشیم اور کم سوڈیم کی اعلیٰ سطح ہوتی ہے  جو بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتی ہے۔

اس پھل کا باقاعدگی سے استعمال دل کی صحت کو بہتر بنا سکتا ہے جب کہ فالسہ  بلڈ پریشر کو کم  کرنے کے علاوہ دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرتا ہے۔

  1. وزن میں کمی

فالسہ میں کیلوریز کم ہوتی ہیں لیکن غذائی فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ فائبر مواد پیٹ بھرنے کے احساس کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے، البتہ مجموعی طور پر یہ پھل کیلوری کی مقدار کو کم کرتا ہے اور وزن کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

  1. ہاضمہ میں مدد ملتی ہے

فالسے میں موجود فائبر آنتوں کی حرکات میں مدد کرتا ہے اور صحت مند نظام ہاضمہ کو فروغ دیتا ہے۔ بہتر ہاضمہ قبض کی روک تھام، سوزش کو کم  کرنا اور صحت مند آنتوں کے مائکروبائیوم کی حمایت کرسکتا ہے۔

  1. مدافعتی نظام کو بڑھاتا ہے

فالسے میں وٹامن سی اور دیگر ضروری غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو مدافعتی نظام کو مضبوط بناتے ہیں، یہ ایک مضبوط مدافعتی نظام جسم کو انفیکشن سے بچانے اور بیماریوں سے زیادہ تیزی سے صحت یاب ہونے میں مدد کرتا ہے۔

  1. خون میں شکر کی سطح کو منظم کرتا ہے

اس پھل سے فائبر کی مقدار اور کم گلائسیمک انڈیکس خون میں شکر کی سطح کو منظم کرنے میں مدد ملتی ہے، ذیابیطس کے شکار افراد کے لئے فالسہ  اس لیے فائدہ مند ہے کیونکہ یہ بلڈ شوگر میں اضافے کو روکتا ہے۔

  1. جلد کی صحت کو بہتر بنانا

فالسے میں موجود اینٹی آکسائیڈنٹس اور وٹامنز ، خاص طور پر وٹامن سی، کولیجن کی پیداوار اور جلد کو بہتر کرنے میں مدد دیتے ہیں، فالسہ  کھانے سے صحت مند اور زیادہ چمکدار جلد کا باعث بن سکتا ہے۔

  1. سانس کی صحت کو بہتر بناتا ہے

اس میں ایسی خصوصیات ہیں جو سانس کی نالی کو پرسکون کرسکتی ہیں، یہ سوزش اور جلن کو کم کرکے دمہ ، برونکائٹس، اور سانس کے دیگر مسائل کی علامات کو دور کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔

  1. جسم کو ہائیڈریٹ اور تروتازہ کرتا ہے

فالسہ  پانی اور ضروری الیکٹرولائٹس کی ایک اعلیٰ فیصد پر مشتمل ہے جسے گرم آب و ہوا میں یا شدید جسمانی سرگرمی کے دوران کھانے سے جسم میں پانی کی قلت کا خاتمہ ہوتا ہے۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top