بدھ، 19-جون،2024
( 13 ذوالحجہ 1445 )
بدھ، 19-جون،2024

EN

امریکی میڈیا سمیت کئی اہم شخصیات کے ٹک ٹاک اکاؤنٹس پر سائبر حملہ

05 جون, 2024 11:33

ٹک ٹاک حکام نے انکشاف کیا ہے کہ وہ ایک سائبر حملے سے نمٹ رہا ہے جس میں کئی برانڈز اور مشہور شخصیات کو نشانہ بنایا گیا ہے۔

برطانوی میڈیا بی بی سی کے مطابق چینی کمپنی بائٹ ڈانس کی ملکیت ٹک ٹاک ویڈیو شیئرنگ ایپ کے حکام نے بی بی سی کو بتایا کہ ‘بہت محدود’ تعداد میں اکاؤنٹس ہیک کیے گئے ہیں۔
ٹک ٹاک کمپنی کے مطابق وہ صارفین کے اکاؤنٹس تک رسائی بحال کرنے کے لئے ان کے ساتھ کام کر رہا ہے، جب کہ ٹک ٹاک نے سائبر حملے کے ذمہ داروں کے بارے میں مزید تفصیلات شیئر نہیں کیں اور نہ ہی یہ بتایا کہ یہ کیسے کیا گیا۔

مزید پڑھیں:ڈونلڈ ٹرمپ نے صدارتی مہم کیلئے ٹک ٹاک جوائن کرلیا

سائبر حملے میں ہیک کیے گئے اکاؤنٹس میں سے ایک کا تعلق نیوز آؤٹ لیٹ سی این این کا ہے۔

ٹک ٹاک کے ترجمان کا کہنا تھا کہ ‘ہم سی این این کے ساتھ مل کر اکاؤنٹ تک رسائی بحال کرنے اور ان کے اکاؤنٹ کو آگے بڑھنے سے بچانے کیلئے حفاظتی اقدامات پر عمل درآمد کر رہے ہیں۔’

ٹک ٹاک کمپنی کے مطابق ’ہم پلیٹ فارم کی سالمیت کو برقرار رکھنے کے لئے کوشاں ہیں اور کسی بھی مزید غیر مستند سرگرمی کی نگرانی جاری رکھیں گے‘۔
دوسری جانب سی این این نے فوری طور پر بی بی سی کی جانب سے تبصرہ کرنے کی درخواست کا جواب نہیں دیا ہے۔

ٹک ٹاک کا کہنا تھا کہ ریئلٹی ٹی وی اسٹار پیرس ہلٹن کے اکاؤنٹ کو بھی نشانہ بنایا گیا ہے، ٹک ٹاک پر ایک کروڑ سے زائد فالوورز رکھنے والے ہلٹن اس پلیٹ فارم کے فعال صارف ہیں۔

یہ خبر ایک ایسے وقت میں سامنے آئی ہے جب تک کہ ٹک ٹاک کو امریکہ میں پابندی کا سامنا ہے، جب تک کہ اسے اس کی چینی پیرنٹ کمپنی فروخت نہ کرے۔

اس پلیٹ فارم کے دنیا بھر میں لاکھوں صارفین ہیں، لیکن بیجنگ میں صارفین کے ڈیٹا کی حفاظت اور حکومت کے ساتھ اس کے روابط پر سوالات کا سامنا کرنا پڑا ہے۔

رواں ماہ کے اوائل میں ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنی صدارت کے دوران قومی سلامتی کی بنیاد پر ٹک ٹاک پر پابندی عائد کرنے کی کوشش کے باوجود اس میں شمولیت اختیار کی تھی۔

ہفتے کے روز ٹک ٹاک پر اپنا اکاؤنٹ شروع کرنے کے بعد سے اب تک 50 لاکھ سے زائد فالوورز رکھنے والے ٹرمپ نے کہا کہ وہ ‘امریکی عوام سے براہ راست بات کرنے کے لیے ہر دستیاب ذرائع استعمال کریں گے’۔

صدر جو بائیڈن نومبر میں دوبارہ انتخابات کے لیے مہم چلانے کیلئے ٹک ٹاک پلیٹ فارم کا استعمال کر رہے ہیں، لیکن ان کے فالوورز کی تعداد صرف ساڑھے تین لاکھ ہے جو ان کے حریف کے مقابلے میں بہت کم ہے۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top