منگل، 23-اپریل،2024
( 13 شوال 1445 )
منگل، 23-اپریل،2024

EN

غزہ میں کینیڈین صحافی منصور شومان لاپتہ

31 جنوری, 2024 17:55

غزہ میں کینیڈین نژادفلسطینی صحافی منصور شومان اپنے آخری وڈیو پیغام کے بعد لاپتہ ہیں۔ ایک ہفتے پہلے اپنے پیغام میں انہوں نے غزہ کی ہولناک صورتحال بتاتے ہوئے کہا تھا کہ ہمارے پاس زیادہ وقت نہیں ہے۔ مقامی کارکنان کی اطلاعات کے مطابق منصور شومان کو اس پیغام کے بعد اسرائیلی ڈیفنس فورسز نے گرفتار کر لیا تھا۔

کینیڈین نژادفلسطینی صحافی منصور شومان گزشتہ ایک ہفتے سے لاپتہ ہیں۔ منصور شومان کی ٹیم میں شامل کینڈا کی رضاکار شادی ساکر نے بتایا کہ ” انہیں ناصر ہسپتال سے رفح جانے کے لیے جاتے ہوئے دیکھا اور اسے IDF نے راستے میں پکڑ لیا۔”

کینیڈین ٹیم کے ایک اور رکن نے کینیڈین پریس کو بتایا کہ تین عینی شاہدین نے دعویٰ کیا ہے کہ منصور شومان کو اسرائیلی فوج نے جب وہ خان یونس سے رفح جانے کے لیے روانہ ہو رہے تھے تو دیکھا۔ شادی ساکر نے بتایا کہ یہ وڈیو 21 جنوری کو دوپہر 3:02 بجے لوڈ کی گئی تھی۔

کینیڈین حکام نے اس صورتحال کو تسلیم کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ غزہ میں لاپتہ ہونے والے کیلگری سے تعلق رکھنے والے ایک شخص کے بارے میں جانتے ہیں اور "صورتحال پر گہری نظر رکھے ہوئے ہیں۔” اسرائیلی فوج نے ابھی تک اس معاملے پر کوئی تبصرہ جاری نہیں کیا ہے۔

منصور شومان، جس نے 2006 میں کینیڈا کی شہریت حاصل کی تھی، 2022 میں کیلگری سے اپنے خاندان کے ساتھ فلسطین منتقل ہو گیا۔ نومبر میں اپنے خاندان کے متحدہ عرب امارات منتقل ہونے کے باوجود، منصور شومان نے صورتحال کی رپورٹنگ میں مدد کے لیے غزہ میں رہنے کا انتخاب کیا۔

منصور شومان کی والدہ مائی حسین نے اپنے بیٹے کے صفحہ پر حکام سے اپیل کی اور اپنی پریشانی کا اظہار کیا۔ "میرا دل جل رہا ہے۔ میں اس کے بارے میں جاننا سننا چاہتی ہوں،‘‘ اس نے التجا کی۔ منصور شومان کی گمشدگی نے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز اور کینیڈا کی پوری سڑکوں پر غم و غصے اور گہری تشویش کو جنم دیا ہے۔

اس کی فوری رہائی کا مطالبہ کرنے والی ایک آن لائن پٹیشن پر 120,000 سے زیادہ دستخط ہو چکے ہیں، جبکہ اس کی آزادی کی وکالت کرنے والے مظاہرے ہفتے کے آخر میں اوٹاوا اور کیلگری دونوں میں ہوئے۔

یہ پڑھیں : غزہ پر اسرائیل کے وحشیانہ حملے جاری، مزید 114 فلسطینی شہید

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top