منگل، 16-اپریل،2024
( 07 شوال 1445 )
منگل، 16-اپریل،2024

EN

عمران خان قومی اسمبلی میں اکثریت حاصل کرنے کے لئے پیپلز پارٹی کے ساتھ اتحاد کر سکتے ہیں

12 جولائی, 2018 22:09

اسلام آباد: کریڈٹ سوئس نے 25 جولائی کو ہونے والے عام انتخابات کے حوالے سے تجزیاتی رپورٹ جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان تحریک انصاف کو مسلم لیگ نون پر سبقت حاصل ہے۔

انٹرنیشنل مالیاتی کمپنی کریڈٹ سوئس نے پاکستان میں ہونے والے عام انتخابات کے حوالے سے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ کسی بھی سیاسی جماعت کو واضح اکثریت حاصل نہیں، تاہم تحریک انصاف کو مسلم لیگ نون پر سبقت حاصل ہے۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ انتخابات میں پی ٹی ائی کوقومی اسمبلی کی 92 سیٹیں جبکہ مسلم لیگ نون کو 73 سیٹیں ملیں گی۔ پی ٹی آئی کے کسی دوسری جماعت سے ملکر حکومت بنانے کے امکانات 60 فیصد ہیں۔کریڈٹ سوئس کا کہنا ہے کہ عمران خان قومی اسمبلی میں اکثریت حاصل کرنے کے لئے پیپلز پارٹی کے ساتھ اتحاد کر سکتے ہیں اور ایسا اتحاد ہونے کے امکانات 15 فیصد ہیں۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے سٹاک مارکیٹ الیکشن میں تحریک انصاف کی واضح اکثریت کا خیر مقدم کرے گی، اورسٹاک مارکیٹ 8 سے 10 فیصد تک بڑھے گی، کریڈٹ سوئس کے مطابق پاکستان کے زرمبادلہ کے ذخائر 2 ماہ کی درآمدی ادائیگیوں کے مساوی ہیں۔رپورٹ کے مطابق الیکشن کے بعد نئی حکومت کاآئی ایم ایف پروگرام میں جانے کا قوی امکان ہے

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top