منگل، 23-اپریل،2024
( 13 شوال 1445 )
منگل، 23-اپریل،2024

EN

اے این پی،ایم کیو ایم بدستور دہشت گردی کےنشانےپرہیں

15 جولائی, 2018 17:37

پشاور: ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی نے کہا ہے کہ عوام کو تحفظ فراہم کرنا ریاست کی ذمہ داری ہے، کوئی جماعت نہیں چاہتی کہ لوگوں کی جان خطرے میں ڈال کر انتخابی مہم چلائے۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ اور کنونیئر نے بلور ہاؤس کا دورہ کیا اور ہارون بلور شہید کےصاحبزادے و اہل خانہ سے تعزیت کی۔

اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اُن کا کہنا تھا کہ  حکومت ایسےاقدامات کرےکہ کوئی انتخابی نتائج پرانگلی نہ اٹھائے، اے این پی،ایم کیو ایم بدستور دہشت گردی کےنشانےپرہیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ ریاست کی ذمہ دار ی   ہےکہ عوام کوتحفظ فراہم کرے، امیدہےحکومت وقت پرآزادوشفاف الیکشن کاانعقاد یقینی بنائے گی، سہولت یافتہ سیاسی جماعتوں کو سندھ میں کھلی چھٹی دی گئی۔

خالد مقبول صدیقی کا کہنا تھا کہ کوئی جماعت نہیں چاہتی عوام  کی جان کوخطرے میں ڈال کرمہم چلائی جائے، ہم میں سے کسی کو بھی کرپشن زدہ جمہوریت قابل قبول نہیں ہے۔

ایم کیو ایم کے سربراہ کا کہنا تھا کہ نگران حکومت کے پاس صرف پرامن الیکشن کےانعقادکامینڈیٹ ہے، احتسابی عمل میں تیزی کے باعث موجودہ سیٹ اپ پر کی کارکردگی پر سوالات اٹھ رہے ہیں۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top